Gästrum

Föreningen har en gästlägenhet på Kämpegatan 57 som alla medlemmar får hyra.

Bokas via webben, https://cshub.epr-apps.com/S0339Brfstickan/ eller via informationstavlorna i entrén

Kostnad: 300 kr/natt eller 1500 kr/ vecka. Det går att boka max 7 dagar i rad.

Ni har tillträde till lägenheten från klockan 12:00 första dagen och till 12:00 sista dagen. Om man bokar t.ex. en onsdag så har man lägenheten till kl 12 på torsdag.

Ni använder era vanliga taggar till bokningen och delar ut en till den som ska övernatta.
Ni som bor i hus A och C har tillträde till ytterdörrarna Kämpegatan 57 den tiden som ni har bokat.

Man får INTE avboka när passet är aktiverat och under tiden som ni har lägenheten, tiden är låst, ni kommer då inte in och det går inte att boka den tiden igen. Ska man avboka så skall det göras innan passet aktiveras.
Aktivering av passet sker då man passerat någon av dörrarna på 57:an eller lägenheten.

De bokningar som är gjorda via vaktmästare sedan tidigare har lagts in i systemet.
Vaktmästare kontrollerar vilka bokningar som har varit under månaden och fakturerar efter det.