Det finns tre olika sätt att boka tvättid eller lokaler inom området.
Utanför de tre tvättstugorna i området sitter en digital bokningstavla. Du använder någon av lägenhetens tre taggar eller loggar in med dina användaruppgifter på displayen i tavlan för att boka tid.
Via länken nedan kommer du direkt till bokningssystemet och kan boka tid. Fyll i dina användaruppgifter och logga in för att boka.
Den app som används för bokningar heter Electrolux Professional Vision och finns att ladda ner där du brukar hämta appar. För att få åtkomst till bokning via appen behöver du först ladda ner den på din telefon eller surfplatta. Logga sedan in via webben på en annan dator, surfplatta eller telefon, enligt instruktion ovan. När du har loggat in väljer du någon av bokningspanelerna i listan. Längst ner på nästa sida som kommer upp står det "Använd mobilen för att boka". Genom att klicka på länken kommer en QR-kod upp som du scannar med den telefon eller surfplatta som du har laddat ner appen på. Nu är appen klar att användas.
Inloggningsuppgifter till bokningsystemet delades ut till alla boende i samband med att det togs i bruk. Du som har flyttat till föreningen efter det har fått information i samband med tillträdet.
Användarnamnet är L följt av lägenhetsnumret, exempelvis L001.
Om du är osäker på dina inloggningsuppgifter är du välkommen att kontakta vicevärden.