I er månadsavgift till föreningen ingår abonnemang på bredband, tv och telefoni enligt nedan. Lägenhetsinnehavaren ansvarar själv för att kontakta Telia och aktivera sitt abonnemang. Utrustningen tillhör lägenheten och lämnas kvar vid flytt.
Vanliga frågor om kollektiva tjänster
Du som ska flytta ut bör överlåta Telias tjänster till den nya innehavaren.
Genomför en överlåtelse av dina tjänster genom Telia till den nya bostadsrättsinnehavaren. Detta så att fakturering av extra tjänster ska bli rätt och att vid eventuella fel så ska rätt person kunna nås av Telias support.
Detta initierar du här:
Överlåtelse av abonnemang för privat- och företagskunder – Telia.se
Har du flyttat in ska du som nyinflyttad aktivera ditt avtal klicka nedan:
Kollektiva tjänster – Aktivera här – Telia.se
Telias kundtjänst når ni på:
Telefon: 020202070 (vardagar mellan 8-19, lördagar 10-18) eller 90200
Chatt på www.telia.se (vardagar mellan 8-21, helgdagar 9-17)
För självhjälp av bredbandstjänsterna: