FELANMÄLAN I DIN BOSTAD ELLER ALLMÄNNA UTRYMMEN
Vid fel i lägenheten eller i allmänna utrymmen i fastigheten, ring (på ordinarie öppettider) HSB Göteborg Boendeservice, telefon 010-442 24 24 eller registrera er anmälan digitalt på www.hsb.se/goteborg/felanmalan
Frågor om funktioner i lägenheten samt information om er bostadsrättsförening hittar ni på brf Spanjolettens hemsida:
https://www.hsb.se/goteborg/brf/Spanjoletten/bra-att-veta/
AKUTA FEL
Fel som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet. Ring och anmäl till Securitas, telefon 010–470 55 98.
HISS
Felanmälan eller nödsituation anmäls direkt till Schindler enligt anslag i hiss på telefon 020-31 33 33.
Vid ej brådskande går det bra att mejla felanmalan.se@schindler.com
VITVAROR
Anmäl direkt till Siemens/BSH, telefon 0771-19 55 00.
https://www.siemens-home.bsh-group.com/se/kundservice
Garantibevis hittas i bopärmen på brf Spanjolettens hemsida.
https://www.hsb.se/goteborg/brf/Spanjoletten/boparm/
TV, BREDBAND OCH TELEFONI
Anmäl direkt till Tele 2, telefon 90 222.
ÖVRIGA FRÅGOR OCH ÄRENDEN
På brf Spanjolettens hemsida finns det ytterligare information med nyheter och trivselregler.
https://www.hsb.se/goteborg/brf/Spanjoletten/bra-att-veta/
Frågor om parkeringsplats, låsbyte, nyckelbeställningar, taggar samt namnbyte på postbox och porttelefon?
Kontakta HSB Göteborg Boendeservice boendeservice.gbg@hsb.se eller telefon 010- 442 20 00.
Frågor gällande garantiärenden och återkoppling kontakta kundansvarig Anna-Karin Berggren som enklast nås på garanti@hsb.se
Övriga frågor och ärenden? Kontakta HSB Göteborg Boendeservice och växel boendeservice.gbg@hsb.se eller telefon 010-442 20 00.