Ring (på ordinarie öppettider) HSB Göteborgs Medlemscenter 010-442 20 00.
Digitalt kan du göra felanmälan på hemsidan dygnet runt: www.hsb.se/goteborg/felanmalan.
Frågor om funktioner i lägenheten: titta i bopärmen på hemsidan. Där det finns manualer och beskrivningar.
Akuta fel som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010 – 470 55 98
Vitvaror anmäls direkt till leverantören, Siemens 0771 - 19 55 00
(OBS! meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen & produktnummer på din vitvara. Alla uppgifter finns i er boendepärm)
TV, bredband, telefoni anmäls direkt till Telia 90 200 eller www.telia.se/privat.
Hiss anmäls direkt till RC Hisservice AB 0771-22 77 00.
Övriga frågor och ärenden
Frågor om parkeringsplatser, nycklar, taggar samt namnbyte går via Boendeservice
från klockan 08.00-16.30.
E-post: boendeservice.gbg@hsb.se Telefon: 010-442 20 00
Frågor gällande garantiärenden och återkoppling kontakta Mats Nordlund.
E-post: Mats.Nordlund@hsb.se Telefon: 010-442 22 20
Övriga frågor kontakta växeln HSB Göteborg 010-442 20 00 eller www.hsb.se/goteborg