Information med anledning av Covid-19 Corona

23 mars 2020

Föreningens expedition kommer tills vidare att vara stängd. Styrelsen väljer att hålla samma linje som HSB Göteborg för att minska risken för spridning.

Felanmälan

Ärenden kan hanteras via felanmälan till fastighetsskötaren. Fastighetsskötaren kommer att hantera ärendet efter givna instruktioner från HSB Göteborg som är fastighetsskötarens arbetsgivare.

Kontakt med styrelsen

Görs via mejl till styrelsen och styrelsen hanterar mejlen snarast

Bokning/avbokning av övernatningslägenheten

 Bokning kan göras via nedladdad app ( APTUS )samt bokningstavla som är uppsatta utanför tvättstuga.

Bokning av föreningslokalen

 Om ni har bokat lokalen ombeds att följa rekomendationer från Folkhälsomyndigheten. 

Uttag inre fond

Blankett finns att hämta på föreningens hemsida. Blanketten lämnas i brevinkastet på expeditionen tillsammans med kvitton.

De medlemmar som inte har tillgång till skrivare för utskrift av uttagsblankett kan höra av sig till styrelsen via mejl så lämnas blankett i post-facket.

Kontaktuppgifter finns på anslagstavlan i respektive uppgång

Vi hoppas att detta inte kommer att innebära några större problem för någon medlem och återkommer med information vid förändring.

Mvh Styrelsen