Arborrarbladet 2021, nr 4

Arborrarbladet nr 4

·        Avgiftshöjning

För att fortsätta att hålla föreningens ekonomi stabil och i god ordning och för att förbereda inför kommande utgifter så kommer månadsavgiften att höjas med 1% för 2022.

·        Trädgårdsdagen

Höstens trädgårdsdag genomfördes lördagen den 9 oktober. Ett trettiotal medlemmar hjälptes åt att göra i ordning rabatter och gårdar. Dagen avslutades med sedvanlig fika och lottdragning. Styrelsen tackar alla som deltog för ett väl genomfört arbete.

·        Inglasning av balkonger

Nu är balkongrenoveringen klar och inglasningen av balkongerna avslutad. Det har varit ett både omfattande och tidskrävande arbete som till slut givit ett gott resultat och resulterat i förhöjd boendestandard.

·        Trisslott

Med dagens Arborrarblad medföljer en Trisslott och styrelsen vill på detta sätt tacka för året som gått, önska God Jul och hoppas att många av föreningens medlemmar kammar hem storkovan.

·        Juleljus

Nu i jultider är det fint och stämningsfullt med levande ljus. Tänk bara på att vara försiktig med dem så att inga olyckor händer.

God Jul och Gott Nytt År
önskar