HSB Göteborgs växel telefon: 010-442 20 00
Felanmälan: telefon 010-442 24 24 eller https://www.hsb.se/goteborg/felanmalan/ (även garantiärenden)
Securitas, akuta fel, kl 16-07 samt helger och storhelger telefon: 010-470 55 98
För frågor gällande t.ex. avgiftsavier, nyckel/tag-beställning, namnskyltar, porttelefon, parkering kontakta Boendeservice förvaltning på telefon: 010-442 20 00 eller epost: boendeservice.gbg@hsb.se
För frågor gällande anmälda garantiärenden kontakta eftermarknadsansvarig Petra Bladh genom garanti@hsb.se
AKUTA FEL som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010 – 470 55 98
VITVAROR anmäls direkt till leverantören, Siemens 0771-19 55 00
Meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara.
Se etikett på vitvaran det gäller. Garantibevis finns i bopärmen på Brf Blankas hemsida www.hsb.se/goteborg/brf/blanka/bra-att-veta/boparm/
TV, BREDBAND, TELEFONI anmäls direkt till Telia 90 200 www.telia.se/privat/kontakt
HISS anmäls direkt till Schindler Hiss 020 - 31 33 33 eller felanmalan.se@schindler.com
Ni hittar även kontaktuppgifter i entrén på informationstavlan