Kontakt

Kontaktuppgifter HSB Göteborg

 

HSB Göteborgs växel telefon: 010-442 20 00

Felanmälan: telefon 010-442 24 24 eller https://www.hsb.se/goteborg/felanmalan/ (även garantiärenden)

Securitas, akuta fel, kl 16-07 samt helger och storhelger telefon: 010-470 55 98

För frågor gällande t.ex. avgiftsavier, nyckel/tag-beställning, namnskyltar, porttelefon, parkering kontakta Boendeservice förvaltning på telefon: 010-442 20 00 eller epost: boendeservice.gbg@hsb.se

För övriga frågor gällande din lägenhet t.ex garantiärenden kontakta kundansvarig Marcus Bringeland på telefon: 010-442 20 67 eller epost: marcus.bringeland@hsb.se

AKUTA FEL som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010  470 55 98 

 

VITVAROR anmäls direkt till leverantören, Siemens 0771-19 55 00  

Meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara 
Se etikett på vitvaran det gäller. Garantibevis finns bopärmen på Brf Blankas hemsida www.hsb.se/goteborg/brf/blanka/bra-att-veta/boparm/  

 

TV, BREDBAND, TELEFONI anmäls direkt till Telia 90200 www.telia.se/privat/kontakt  

HISS anmäls direkt till Schindler Hiss 020 - 31 33 33 eller felanmalan.se@schindler.com   

 

 

 

Felanmälan via hemsida

HSB Göteborgs hemsida

 

Ni hittar även kontaktuppgifter i entrén på informationstavlan