Kontakta (på ordinarie öppettider) HSB Göteborg Boendeservice 010-442 24 24 eller registrera er anmälan digitalt på www.hsb.se/goteborg/felanmalan
Fel som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010–470 55 98
Anmälan görs direkt till leverantören.
Siemens: 0771-19 55 00
Meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara. Se etikett på vitvaran det gäller. Garantibevis finns i avsnittet om Underhåll.
Anmäls direkt till Telia 90 200 www.telia.se/privat/kontakt
Felanmälan eller nödsituation anmäls direkt till Kone 0771-50 00 00. Vid ej brådskande mejla felanmalan@kone.com
Frågor om låsbyte, nyckelbeställningar, taggar samt namnbyte på postbox och porttelefon går via HSB Göteborg Boendeservice boendeservice.gbg@hsb.se eller telefon 010- 442 20 00
För Garantiärenden läs mer på Garantiärenden
Övriga frågor och ärenden till HSB Göteborg Boendeservice och växel boendeservice.gbg@hsb.se
Tel 010-442 20 00