Vid fel i lägenheten eller allmänna utrymmen:
kontakta HSB Göteborgs medlemscenter på ordinarie öppettider tel. 010 - 442 20 00
Jourtelefon för akuta fel som inte kan vänta till ordinarie öppettider, såsom en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring Securitas tel. 010 - 470 55 98
Digitalt kan du göra felanmälan på hemsidan dygnet runt www.hsb.se/goteborg/felanmalan
Vitvaror anmäls direkt till leverantören, Siemens tel. 0771 – 19 55 00
OBS! meddela alltid att du bor i HSB brf Famnen och vilket produktnummer det är på din vitvara.
Tv, bredband och telefoni anmäls direkt till Telia på tel. 90 200
Hiss anmäls direkt till Schindler Hiss, tel. 020 – 31 33 33
Frågor om funktioner i lägenheten:
titta i lägenhetspärmen där det finns manualer och beskrivningar samt här på hemsidan för brf Famnen.
Frågor om parkeringsplatser, namnbyte och byte av telefonnummer till porttelefonen,
kontakta HSB Göteborgs förvaltningsadministratör, tel. 010 – 442 20 00