Vi påtalar än en gång att det är viktigt att anmäla till Telenors kundtjänst om man upplever problem med mediahubben och vad problemet är. Vi hoppas att med den nya uppdateringen att de flesta medlemmar nu har en väl fungerande tjänst. Dock känner vi redan till att i sällsynta fall kan bild och ljud frysa i cirka 2-3 sekunder för att sedan fungera felfritt igen i flera timmar. (Detta gäller vid trådlös uppkoppling mellan wifi-router och mediahubb.) Detta och även att fjärrkontrollen "tappar" sin kontakt med hubben och frågar om man vill ställa in fjärrkontrollen igen lite då och då är något som Telenor fortfarande jobbar med att lösa. Det kommer även en uppdatering av fjärrkontrollen nu under veckan som skall göra att den fungerar bättre och reagerar snabbare.
Har ni kontaktat Telenors kundtjänst och upplever att ni inte får hjälp med ert problem är det viktigt att ni hör av er till föreningen så att vi kan ta direktkontakt med Telenor. Ni når antingen styrelsen eller vår förvaltare genom uppgifter som finns på vår hemsida under Kontakt som du hittar här.