Utomhus

Förutsättningarna för en vacker och samtidigt rogivande utemiljö är fantastiska. Vi vill bevara och fortsätta arbetet med att utemiljön ska bidra till att vårt område ska vara ett av de mer attraktiva områdena i Stenungsund.

Vår strävan är att alla medlemmar i någon mån ska engagera sig i utemiljön i samband med  städdagar och vid andra gemensamma aktiviteter.

Medlem är skyldig att sköta uteplatser och tillhörande planteringar inom respektive skötselområde enligt de skötselanvisningar som finns i respektive lägenhetspärm. Missbruk eller bristande skötsel av uteplatser och bilplatser är negativt för områdets marknadsvärde. Tillsammans kan vi skapa en vacker och välskött utemiljö som bidrar till en positiv image för området.

Se även ombyggnad och förändring.