Boka utsikten samt kalender

Önskar du boka vår föreningslokal/övernattningslägenhet Utsikten?

Skicka ett mail till boka.utsikten@gmail.com så ombesörjes din förfrågan. Bokning sker endast genom förfrågan till ovannämnda e-postadress. Avbokning sker också på denna e-postadress.

I kalendern nedan ser du endast de dagar som är bokade.

Från och med 2023-09-15 har Brf. Hakefjorden Södra ansvaret. Fram till detta datum är Charlotte Woge Kåkenäsvägen 13 ansvarig.

Ansvariga är: Birgitta Berg Lilla Sörgårdsvägen 5 och Åsa Brantebäck Sörgårdsvägen 37

Vill du se om Utsikten är bokad se kalender nedan:

Du bokar lokalen via mail boka.utsikten@gmail.com.

Följande regler gäller vid uthyrning:

1.Man får lov att i förväg boka tre nätter i följd.

2.Önskar man förlänga uthyrningen får man på dag tre kontakta den som för tillfället ansvarar för uthyrningen för att säkerställa att lokalen är tillgänglig.
Är den det får man förlänga på det här sättet max tre gånger

3. Man har tillträde kl.14.00 och skall ha lämnat lokalen senast kl.12.00.

Allt ansvar för städning och inventarier ligger på den som hyr och om detta inte följs så vidtas nödvändiga åtgärder. Ett uthyrningsavtal har skickas ut till alla medlemmar för underskrift för att få boka utsikten från och med 20170901.
Om du inte har lämnat in ett uthyrningsavtal får du inte boka Utsikten så se till och lämna ett uthyrningsavtal innan du vill hyra lokalen. Kontakta bokningsansvarig om du behöver ett avtal.

Pris: 400 kr/dygn från och med 2017-07-01.