Bokning av Utsikten samt kalender

Önskar du boka vår föreningslokal/övernattningslägenhet Utsikten?

Skicka ett mail till; boka.utsikten@gmail.com så ombesörjes din förfrågan. Bokning sker endast genom förfrågan till ovannämnda e-postadress. Avbokning sker också på denna e-postadress.
I kalendern nedan ser du endast de dagar som är bokade.

Ansvaret för Utsikten växlar mellan föreningarna med två år i taget och från september 2023 fram till 31 december 2025 ansvarar brf Hakefjorden södra för Utsikten. Från 1 januari 2026 har Brf. Hakefjorden Norra övertaget ansvaret.
Ansvarig är: Birgitta Berg Lilla Sörgårdsvägen och Åsa Brantebäck Sörgårdsvägen

I vår förening finns gemensamhetslokalen Utsikten som vi delar med HSB Hakefjorden Norra.

Lokalen ligger på Kåkenäsvägen på väg upp till Hakejroden Norra och har en fantastisk utsikt över Hakefjorden och Tjörnbroarna. Lokalen är tillgänglig endast för de som bor i dessa två föreningar och lämpar sig utmärkt att hyra för t.ex. kalas och andra högtider.

I Utsikten finns det dessutom en övernattningslägenhet med 4 bäddar som kan hyras. Perfekt om man har gäster som vill sova över, då har man även tillgång till kök samt WC/dusch.

Följande regler gäller vid uthyrning:
.Man får lov att i förväg boka tre nätter i följd.

2.Önskar man förlänga uthyrningen får man på dag tre kontakta den som för tillfället ansvarar för uthyrningen (nu Birgitta Berg och Åsa Brantebäck)  för att säkerställa att lokalen är tillgänglig.
Är den det får man förlänga på det här sättet max tre gånger

3. Man har tillträde kl.14.00 och skall ha lämnat lokalen senast kl.12.00.

Allt ansvar för städning och inventarier ligger på den som hyr och om detta inte följs så vidtas nödvändiga åtgärder. Ett uthyrningsavtal har skickas ut till alla medlemmar för underskrift för att få boka utsikten.
Om du inte har lämnat in ett uthyrningsavtal får du inte boka Utsikten så se till och lämna ett uthyrningsavtal innan du vill hyra lokalen.

Pris: 400 kr/dygn från och med 2017-07-01.