Kontakt

Nedan hittar du de viktigaste kontaktvägarna för att få hjälp i ditt boende

FELANMÄLAN I DIN BOSTAD ELLER ALLMÄNNA UTRYMMEN

Vid brister i lägenheten eller i allmänna utrymmen i fastigheten, registrera er anmälan digitalt på www.hsb.se/goteborg/felanmalan eller ring (under ordinarie öppetttider) HSB Göteborg Boendeservice 010-442 24 24. Tänk på att alltid ringa om du behöver akut hjälp.

AKUTA FEL under kväll och helg som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller liknande. Ring och anmäl till Securitas 010–470 55 98 

 

VITVAROR anmäls direkt till vitvaruleverantör Siemens/BSH, 0771-19 55 00. https://www.siemens-home.bsh-group.com/se/kundservice. Garantibevis finns i bopärmen.

 

TV, BREDBAND OCH TELEFONI fel anmäls direkt till Telia 90 200 www.telia.se/privat/kontakt  

frågor om kollektiva tjänster 020-20 20 70

 

HISS Felanmälan eller nödsituation anmäls direkt till Schindler enligt anslag 020-31 33 33. Vid ej brådskande går det bra att mejla felanmalan.se@schindler.com

 

 

ÖVRIGA FRÅGOR OCH ÄRENDEN 

Titta igenom Brf Ramselyckans hemsida som innehåller ytterligare information med tex nyheter, skötselinstruktioner och trivselregler https://www.hsb.se/goteborg/brf/ramselyckan

Frågor om parkeringsplats, låsbyte, nyckelbeställningar, taggar samt namnbyte på postbox och porttelefon går via HSB Göteborg Boendeservice boendeservice.gbg@hsb.se eller telefon 010- 442 20 00 

Frågor gällande anmälda garantiärenden och återkoppling kontakta kundansvarig Anna-Karin Berggren. Anna-Karin nås enklast på garanti@hsb.se

Övriga frågor och ärenden till HSB Göteborg Boendeservice och växel boendeservice.gbg@hsb.se Tel 010-442 20 00   

Ytterligare kontaktvägar kan tillkomma allt eftersom