Vid fel i lägenheten eller i allmänna utrymmen i fastigheten, ring (på ordinarie öppettider) HSB Göteborg Boendeservice 010-442 24 24 eller registrera er anmälan digitalt på www.hsb.se/goteborg/felanmalan
Frågor om funktioner i lägenheten samt information om er bostadsrättsförening hittar ni på Brf Sannaparkens hemsida: www.hsb.se/goteborg/brf/sannaparken
AKUTA FEL som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010–470 55 98
VITVAROR anmäls direkt till leverantören Electrolux 0771-76 76 76 https://www.electrolux.se/support/. Meddela namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara. Se etikett på vitvaran det gäller. Garantibevis finns i bopärmen på Brf Sannaparkens hemsida www.hsb.se/goteborg/brf/sannaparken/bra-att-veta/boparm/
TV, BREDBAND OCH TELEFONI anmäls direkt till Telia 90 200 www.telia.se/privat/kontakt
HISS Felanmälan eller nödsituation anmäls direkt till Kone 0771-50 00 00. Vid ej brådskande mejla felanmalan@kone.com
ÖVRIGA FRÅGOR OCH ÄRENDEN
På Brf Sannaparkens hemsida finns det ytterligare information med nyheter och trivselregler www.hsb.se/goteborg/brf/sannaparken
Frågor om parkeringsplats, låsbyte, nyckelbeställningar, taggar samt namnbyte på postbox och porttelefon går via HSB Göteborg Boendeservice boendeservice.gbg@hsb.se eller telefon 010- 442 20 00
Frågor gällande garantiärenden och återkoppling kontakta Marcus Bringeland. Marcus nås på marcus.bringeland@hsb.se eller telefon 010-442 20 67
Övriga frågor och ärenden till HSB Göteborg Boendeservice och växel boendeservice.gbg@hsb.se Tel 010-442 20 00