Har du något fel i lägenheten?

Styrelsen tar inte emot felanmälningar. Vi har ett avtal med HSB som innebär att de hanterar alla felanmälningar åt föreningen. Kontakta dem direkt för att rapportera eventuella fel.

Om det uppstår fel i lägenheten, i våra gemensamma utrymmen eller utemiljö, görs en anmälan i första hand via www.hsb.se/goteborg/felanmalan/. Det går också att ringa till HSB på kontorstid: 010-442 24 24mellan kl 09.00-15.00.

Åtgärder som ej är föreningens ansvar får den boende själv bekosta t.ex. inkoppling av tvättmaskin etc. Innan tjänsten utförs, var vänlig att fråga alltid HSB om föreningen eller du själv skall betala.

Vid mycket akuta fall utanför kontorstid kan fel anmälas till Securitas. Den typen av anmälningar kostar dock mycket, så innan de görs ska styrelsen kontaktas. Telefonnummer till Securitas ska finnas anslaget i punkthusen.