Vi inför ett elektroniskt bokningssystem för våra övernattningsrum!
Tekniken är nu på plats, och vi flyttar över gamla bokningar till det nya systemet, men vi är lite försenade med distribution av bokningsbrickor och kontrakt till alla medlemmar. Vi jobbar på och tror oss vara klara innan september månad övergår i oktober.
Vi har hittills skött bokningarna via föreningsexpeditionen, väl medvetna om den begränsning det innebär för alla. Nu från torsdag 24 september stannar vi den processen i och med att kontrakt och brick-uppdateringar är i full gång.
I dagarna dimper ett kontrakt ned i brevlådan, om du vill ha åtkomst till bokningen av föreningslokal och övernattningsrum returnerar du kontrakten och inom några dagar (så snabbt som det är möjligt) få du nya bokningsbrickor i brevlådag. Med den nya brickar bokar och öppnar du lokalerna. Bokning triggar fakturering på nästa avi.
Vi är övertygade om att när vi fått allt på plats blir hanteringen av både bokning och debitering enklare för alla. Det nya systemet innebär bokningsmöjlighet dygnet runt, alla dagar.