HSB Fastighetsservice tel: 010 - 442 24 24
Vardagar 9-12, 13.30 - 15.00
Övrig tid telefonsvarare
Felanmälan kan också göras via formuläret nedan, eller i HSB Portalen. Logga in i HSB Portalen HÄR.
https://www.hsb.se/goteborg/felanmalan
Felanmäler ni via HSB Portalen så kan ni följa ert ärende och få återkoppling via SMS.
Frågor gällande Telias tjänster och felanmälan hänvisas till Telias kundtjänst för kollektiva kunder, telefon 020- 20 20 70 eller via Telias webb. Ring INTE vanliga kundtjänsten på 90200!!!!
Gäller det TV via det gamla antennuttaget från Tele2(ComHem):
Ring Tele2 på tel 90222 och ange adress. Har du ett utökat abonnemang ange ditt kundnummer.
Akuta fel efter kontorstid ring Securitas 010-470 55 98 (tänk på att föreningen blir debiterad hög kostnad för detta så det måste var akut)
Fel på utrustning eller exempelvis avsaknad av rengöringemedel eller liknande görs till föreningen brf.sorgarden1@gmail.com
eller på expeditionstiden, är det fel på el, vatten eller liknande ska det felanmälas som vanlig till HSB.