Kontakt och felanmälan

Frågor om avier, parkeringar och förråd ställer du till SBC via kundportalen på SBC hemma. Du kan även kontakta SBC kundtjänst på telefon vardagar kl. 7-19 på 0771-722 722.

Frågor som gäller underhållsplanen, städdagar, IMD, m.m skickas till styrelslsen på styrelsen@tappangbg.se

För felanmälan

Felanmälan av något i din lägenhet eller föreningens fastighet och ytor görs till SBC på deras hemsida. Välj "HSB Bostadsrättsförening Täppan i Göteborg" som förening och fortsätt med att ge information om din felanmälan.

Jour

Vid akuta fel, utanför normal arbetstid, kan du kontakta jouren hos Låsinvest på 031-80 24 24. Jouren gäller mellan 17.00-07.00 på vardagar samt helgdagar. 

Felanmälan laddstolpe

Vid fysiska skador / yttre åverkan på laddstolparna felanmäls detta till SBC via felanmälan på deras hemsida. När laddningen inte fungerar och du inte ser nya fysiska skador på laddstolpen kontaktas leverantören Waybler via mail support@waybler.com eller telefon 08-22 33 77.