För att säkerställa att uttag från inre fonder blir en tryggare process för alla parter har HSB Göteborg uppdaterat rutinen. För att kunna göra ett uttag måste varje medlem från och med nu själv lägga in sina bankkontouppgifter på Mitt HSB, oavsett belopp. Detta är en viktig åtgärd för att undvika felaktiga transaktioner och säkerställa att alla uttag sker korrekt och tryggt.
Så här gör du för att lägga in ditt bankkonto på Mitt HSB:
1) Logga in på Mitt HSB med BankID.
2) Gå till Mina Sidor - Min profil
3) Välj alternativet för att lägga till eller uppdatera bankkonto.
4) Ange dina bankkontouppgifter noggrant och kontrollera att allt är korrekt innan du sparar.
Vid frågor eller behöver hjälp med att registrera bankkonton, tveka inte att kontakta HSB kundtjänst
Telefon: 010-442 20 00
Epost: boendeservice.gbg@hsb.se