Brf Vita Fläcken

Välkommen till bostadsrättsföreningen Vita Fläcken som är belägen i Askim, i sydvästra Göteborg.

Vita Fläcken ligger utmed riksväg 158, bara 10-15 minuters promenad från Askimsbadet som erbjuder salta bad i en skön omgivning. Lika kort tid tar det att nå Sisjöterrängen där man kan promenera i skog och mark och njuta av den vackra naturen.

Bra bussförbindelser gör att man når centrala göteborg på 25 minuter. Frölunda Torg med dess stora köpcentra når man på ca 8 minuter med bil. Ytterligare köpcentra finns i Sisjön dit man kan promenera på 20-25 minuter. I Sisjön finns såväl ICA, som Coop Forum, Willys, Bauhaus, Jula, Clas Ohlson, Biltema och Systembolaget samt ytterligare ett antal större och mindre butiker.