En väl utförd upphandling sparar både tid och pengar för medlemmarna.
På kursen lär du dig vad du som styrelseledamot bör tänka på när ni står inför att ta in anbud för att utföra ett arbete i föreningen – stort som litet. Kursen berör bland annat tidsaspekter, beslutsprocesser, upphandlingsförfarande samt avtalsuppföljning.
Datum: Torsdag 13 mars
Tid: 17.30-19.00
Plats: Webbinarium. Anmäl dig här
Kursavgift: Kostnadsfri medlemsförmån för HSB-medlemmar i HSB Göteborg. Kursen är ett samarbete med HSB Malmö. Bortse därför att det i bekräftelsen står 500 kronor (det priset gäller för övriga regionföreningar och icke medlemsföreningar).
Ej HSB-medlem 500 kronor exklusive moms per deltagare och tillfälle.
Sista anmälningsdag: Sju arbetsdagar före kurstillfället.
Återbud: Om du måste lämna återbud bör det ske senast tre arbetsdagar innan kurstillfället. Därefter förbehåller vi oss rätten att fakturera hela kostnaden för kursen. Dessa återbudsregler gäller även de kostnadsfria kurserna