Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Systembyte kan ge längre väntetider

04 februari 2015 Den 11 februari och cirka en vecka framåt byter HSB Göteborg medlems- och fastighetssystem. Du som kontaktar HSB Göteborg via telefon eller mejl under systemskiftet kommer att märka att väntetiderna är något längre än vanligt.

Redan nu, i början av februari, kan det vara svårt att nå HSB Göteborgs medarbetare via telefon då många är på utbildning i det nya systemet.

Använder du HSB Portalen?
Under den här perioden uppdateras inte HSB Portalen. Du kan logga in som vanligt och har tillgång till all information som har lagts upp innan den 11 februari. Systembytet påverkar vissa tjänster i HSB Portalen, logga in för att läsa mer.

Vid frågor, kontakta HSB Göteborgs Medlemscenter
Telefon: 010-442 20 00
E-post: info.gbg@hsb.se