Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Planerade avbrott för hsb.se och Mitt HSB

03 juni 2020 Det planerade avbrottet beror på att HSB kommer att genomföra ett omfattande underhållsarbete i Mitt HSB och våra digitala tjänster. Räkna även med att det kommer vara driftstörningar till och från fram till den 15 juni.

För dig som är styrelsemedlem innebär detta att du inte kommer kunna attestera fakturor, skicka en digital felanmälan eller hantera överlåtelser med mera.

8 juni – Den publika webben hsb.se stängd

Webbplatsen (som även innefattar er brf-hemsida) kommer att vara tillfälligt stängd och öppnar igen den 9 juni. Redaktörer i hsb.se behöver därför tidigarelägga eller senarelägga arbete i Epi-server.
För dig som vill komma åt Mitt HSB den 8 juni rekommenderar vi att du skriver in mitthsb.hsb.se direkt i din webbläsare för att komma rätt.

12–14 juni – Mitt HSB stängt

Från klockan 12 fredagen den 12 juni kommer du inte att kunna logga in i Mitt HSB för att uträtta dina ärenden. Är du styrelsemedlem och till exempel har fakturor att attestera eller överlåtelse att godkänna, se till att du hanterar uppgifterna innan klockan 12 på fredagen. Samtliga system och applikationer i Mitt HSB berörs.

Arbetet beräknas vara klart så att allt ska fungera som vanligt igen från kl. 8 på måndagen. Även vår kundsupport kommer att vara stängd under den här tiden.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta medför och hoppas på överseende.

Har du frågor eller funderingar innan underhållsarbetet, kontakta oss på info.landskrona@hsb.se eller 0418-49 99 00.