Här på hemsidan kan du göra en felanmälan dygnet runt - fyll i formuläret nedan. Du kan också ringa till HSB Göteborg: 010-442 20 00. (Ordinarie öppettider gäller). För frågor om funktioner i lägenheten – läs bopärmen under Bra att veta, där finns manualer och beskrivningar.
Akuta fel som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka eller strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010 – 470 55 98
Vitvaror anmäls direkt till leverantören, Siemens: 0771 - 19 55 00
(OBS! meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara. Alla uppgifter finns i er bopärm.)
TV, bredband och telefoni anmäls direkt till Telia: 90 200 eller telia.se/privat
Hiss anmäls direkt till Schindler Hiss: 020- 31 33 33
Övriga frågor och ärenden
Du hittar mycket information på hemsidan under Bra att veta.
Frågor om parkeringsplatser, nycklar, taggar samt namnbyte går via boendeservice.
E-post: boendeservice.gbg@hsb.se
Telefon: 010- 442 20 00
För övriga frågor - ring HSB Göteborgs växel på 010-442 20 00 eller besök hemsidan för mer information.