Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Kundservice

Här får du hjälp med hur du gör en felanmälan. Felanmälan gäller föreningar och andra kunder som köper tjänsten av oss samt våra egna hyresgäster. Du kan också registrera nya ärenden och söka i vår kunskapsdatabas i vårt kundcenter på nätet.

Felanmälan och beställningar

Felanmälan och beställning

Är något trasigt i din lägenhet eller vill du få kontakt med en fastighetsskötare eller reparatör för att få hjälp? Här kan du göra en felanmälan eller lägga en beställning för din bostadsrätt eller hyreslägenhet. Klicka på länken och logga in i Mitt HSB.

Om ditt ärende är akut ska du ringa 010-303 23 00 – vi finns där dygnet runt!

Felanmäl/beställ

Felanmälan utanför Mitt HSB

Du som saknar inloggning till Mitt HSB kan använda detta formulär för att göra felanmälningar och beställningar. Det gäller dig som bor i en bostadsrättsförening som inte köper ekonomisk förvaltning genom HSB.

Fyll i formulär

Kundcenter på nätet

Få hjälp digitalt

Om du har frågor som rör till exempel ditt boende, medlemskap, avier eller parkeringsplats? Eller behöver du hjälp med Mitt HSB.

För att kunna erbjuda bättre service har vi skapat ett kundcenter på nätet. Här kan du själv söka svar på dina frågor i vår kunddatabas. Om du inte hittar svar på dina frågor här, kan du smidigt kontakta oss via vårt frågeformulär. Då kommer frågan till rätt medarbetare direkt, som snabbt kan återkomma med svar på dina frågor. 

Kontakta oss

Kontor och medarbetare

Öppettider och kontaktuppgifter

Här kan du se när våra kontor har öppet och hitta kontaktuppgifter till några av våra medarbetare som kanske kan hjälpa dig. 

Läs mer