Just nu har vi tekniska störningar som påverkar möjligheten att bli medlem digitalt här på webbsidan. Tjänsten kan inte verifiera några personnummer. Vi jobbar på en lösning.  Vänligen återkom vid ett senare tillfälle och fullfölj din ansökan.

Kontakt

Vid frågor eller problem kan du alltid vända dig till styrelsen.

För att komma i kontakt med styrelsen så hänvisar vi i första hand till formuläret här nedan

Föredrar du att skicka ett vanligt brev är postadressen:

HSB BRF NEPTUN
c/o HSB MÄLARDALARNA
BOX 307
721 07 Västerås

Telefon:
070 300 37 46

Telefontider för medlemmar
Måndag & Onsdag                          17:00 - 19:00

Övrig tid
Är ditt ärende aktut och det föreligger risk för skador eller olycka. Skicka ett SMS till 070 300 37 46 och beskriv ditt ärende.

Exempel på aktua fel:
Avlopp: Stopp i avlopp med stigande vatten. Vattnet rinner inte ner i avlopp och risk finns för vattenskada eller personskada.
El: Helt strömlös lägenhet / trapphus eller skada på elledning. Risk finns för personskada.
Glas: Krossad glasruta. Risk för personskada eller inbrott.
Skadegörelse: Skada på fast egendom som innebär risk för personskada eller inbrott.
På gående störning, se Störningsjour
Vatten: Vatten strömmar från t ex ledning
Tvättstuga: Strömlös tvättstuga eller större fel på tvättutrustningen så att tvättstugeutrustningen inte går att använda.

Exempel på icke akuta fel
Avlopp: Vattnet rinner långsamt i avloppet men det är inte helt stopp.
El: Automatsäkring eller propp i lägenhetens proppskåp har löst ut.
Glas: Spricka i glasruta.
Skadegörelse: Klotter eller annan skada där det inte finns risk för inbrott, stöld eller personskada.
Vatten: Droppande kran

Tack för ditt meddelande! 
Vi har som målsättning att svara inom 4 timmar på inkommna meddelande.