Kontakt

Vid frågor eller problem kan du alltid vända dig till styrelsen.

För att komma i kontakt med styrelsen så hänvisar vi i första hand till formuläret här nedan

Föredrar du att skicka ett vanligt brev är postadressen:

HSB BRF NEPTUN
c/o HSB MÄLARDALARNA
BOX 307
721 07 Västerås

Telefon:
070 300 37 46

Telefontider för medlemmar
Måndag & Onsdag                          17:00 - 19:00

Övrig tid
Är ditt ärende aktut och det föreligger risk för skador eller olycka. Skicka ett SMS till 070 300 37 46 och beskriv ditt ärende.

Exempel på aktua fel:
Avlopp: Stopp i avlopp med stigande vatten. Vattnet rinner inte ner i avlopp och risk finns för vattenskada eller personskada.
El: Helt strömlös lägenhet / trapphus eller skada på elledning. Risk finns för personskada.
Glas: Krossad glasruta. Risk för personskada eller inbrott.
Skadegörelse: Skada på fast egendom som innebär risk för personskada eller inbrott.
På gående störning, se Störningsjour
Vatten: Vatten strömmar från t ex ledning
Tvättstuga: Strömlös tvättstuga eller större fel på tvättutrustningen så att tvättstugeutrustningen inte går att använda.

Exempel på icke akuta fel
Avlopp: Vattnet rinner långsamt i avloppet men det är inte helt stopp.
El: Automatsäkring eller propp i lägenhetens proppskåp har löst ut.
Glas: Spricka i glasruta.
Skadegörelse: Klotter eller annan skada där det inte finns risk för inbrott, stöld eller personskada.
Vatten: Droppande kran

Tack för ditt meddelande! 
Vi har som målsättning att svara inom 4 timmar på inkommna meddelande.