Felanmälan på tfn:
010-303 27 00.
Vid akuta ärenden efter ordinare arbetstid blir du vidarekopplad till jour.
OBS! vid andra ärenden så som medlems- och avi frågor som t.ex. autogiro kontakta HSB Kundmottagning
tfn: 010-303 27 00.
Kontakt och sammankomster
Styrelsen har möte cirka 12 gånger per år. Här diskuterar vi de punkter som kommit in från våra medlemmar samt sköter strategiska frågor kring underhåll och operativt arbete.
Som medlem kan du komma i kontakt med styrelsen via Expeditionstelefon eller via e-post. E-posten läses vanligtvis varje dygn, med kortare uppehåll under semesterveckor och jultider. Det är till dessa kanaler som du som medlem hänvisas om du vill få kontakt med styrelsen." Du ska inte skriva på Facebook om du vill att styrelsen ska svara på någon fråga eller göra något."
Trivsel
Mycket av det som medlemmarna tycker är viktigt för trivseln i boendet regleras varken i lagar eller stadgar. Sådana frågor beslutar man om tillsammans. Tillsammans skapar vi och våra grannar den bomiljö vi vill ha!