Det är Mark, som enligt avtal med föreningen svarar för skötsel av vår fastighet – både in- och utvändigt. Upptäckta fel kan därför alltid anmälas till Mark. Alla utryckningar medför emellertid kostnader (i synnerhet utanför ordinarie arbetstid) för bostadsrättshavaren alternativt föreningen – beroende på vilken byggdel som åtgärden gäller. Därför bör alltid följande beaktas vid felanmälan:
Mark Bolagets Servicecenter, telefon 021-4756500
Felanmälan - Jour dygnet runt
Felanmälan i första hand under ordinarie arbetstider, kl. 08.00 - 16.00.Tele 021-4756565
Om din förening köper tjänsten Felanmälan kan du göra din felanmälan digitalt (fel@markbolagen.se).
Jour tider tele 010-3032700.
Kundmottagning gällande Ekonomi/hyra
Öppettid måndag - fredag 08.00 - 12.00, 13.00 - 16.00. e-post 07kundmottagningen@hsb.se.
Svarar på frågor som rör nuvarande eller framtida boende.
HSB MÄLARDALARNA EK FÖR
www.hsb.se/malardalarna | e-post: 07info@hsb.se | telefon: 010 - 303 27 00
OBS! - Tillkallande av jouren vid icke akuta ärenden debiteras alltid anmälaren.
Ovanstående gäller med följande undantag:
Anmälan av skada (försäkringsärende) beträffande bostadsrättsdelen. - Kontakta alltid Mark.
Om du är osäker kring någonting eller har några frågor kontakta gärna Mark.