Felanmälan på din bostad/gemensamma ytor

28 juni 2021 Mailen brfanund@gmail.com är enbart till oss i styrelsen ej till felanmälan vid problem gällande er lägenhet eller gemensama ytor. Då dessa mail ej kommer till HSB felanmälan så kan de orsaka att era fel/problem ej blir åtgärdade.

Hej alla medlemmar

Mailen brfanund@gmail.com är enbart till oss i styrelsen ej till felanmälan vid problem gällande er lägenhet eller gemensama ytor.

Då dessa mail ej kommer till HSB felanmälan så kan de orsaka att era fel/problem ej blir åtgärdade.

 

 

Felanmälan gör du i inloggat läge i ”Mitt HSB” där uppgifter om din bostad redan finns. Där kan du också följa dina ärenden och andras felanmälningar i din fastighet.

1) Klicka på den svarta rutan "Logga in" i den gula listen 
2) Fyll i ditt användarnamn som är ditt personnummer
3) Fyll i ditt lösenord eller välj 
4) Alternativ "Logga in med BankID"
5) Du är nu inloggad i Mitt HSB
6) Klicka på felanmälan i den blå menyraden och följ sedan instruktionen på sidan.
7) Fyll i uppgifterna, Obs! glöm inte dina kontaktuppgifter
8) Klicka på "Skicka"

 

 

Om du inte kan logga in går det bra att göra en Felanmälan på tfn:
010-303 27 00. 

Vid akuta ärenden efter ordinare arbetstid ring så blir ni vidarekopplad till jour.

(Akuta ärenden tex. Vattenläcka, strömförsörjning, avloppsproblem med riks för översvämning etc.)