Kontakta styrelsen via mejl: linden.falun@gmail.com
Det går också bra att lämna meddelande i någon av våra brevlådor som är placerade vid tvättstugorna i Promenaden 15 och 27.
Brf Linden är ansluten till HSB:s Fastighetsservice. Vid fel och brister som uppstår i lägenheterna eller allmänna utrymmen ska felet anmälas till HSB MälarDalarna. Om du ringer in en felanmälan utanför ordinarie arbetstider blir du vidarekopplad till jouren. Observera att en jourutryckning alltid medför en extra kostnad (ofta på flera tusen kronor), antingen för dig som bostadsrättshavare eller för föreningen. Om du felanmäler något i din lägenhet som ligger på bostadsrättshavarens ansvar blir det således du själv som får stå för kostnaden. Anmäl bara fel på jourtid om det är absolut akut.
Om felet uppstår i allmänt utrymme; tänk på att sätta upp en informationslapp om vad som är fel och när felanmälan gjorts.
Felanmälan digitalt
Du kan göra din felanmälan digitalt på HSB Mälardalarnas webb:
Felanmälan via telefon
010-303 27 00, knappval 2
Måndag-fredag: 8:00-16:00
Vid akuta åtgärder utanför kontorstider meddela styrelsen och kontakta HSB Jour 010-303 27 00, du kopplas vidare till larmnummer. Detta medför en extra kostnad.
Vaktmästare i föreningen är Peter Edin, 010-303 27 00.
Kontakta Ann-Helen Ramstedt sms dagtid: 070-286 71 96 eller Ulrika von Friesendorff mail: ullisfalun@icloud.com (sms dagtid: 072-305 34 20).
Läs mer under Gemensamma utrymmen.