Följande ingår:
Internetanslutning 1000/1000 Mbit/s
5 e-postkonton á 2 GB lagringsutrymme
1 webbsida med 3 GB lagringsutrymme
1 .ST domän
Fri telefonsupport 08.00-21.00 (helger 10.00-14.00)
Bahnhof telefoni
I din anslutning ingår IP-telefoni utan fast kostnad, endast samtalskostnaderna tillkommer. IP-telefoni innebär att du har möjlighet att koppla din fasta telefon till bredbandet och därmed helt slippa den fasta månadskostnaden för hemtelefonin. För att använda tjänsten behövs en SIP-box som går att köpa av Bahnhof. För att beställa kontaktar du enklast Bahnhof eller laddar ner en beställningsblankett.
Det fungerar inte – hur gör jag?
Om du har problem med uppkopplingen, frågor om tilläggstjänster eller fakturor ska du kontakta Bahnhofs kundservice via e-post eller telefon.
E-post: kundservice@bahnhof.se
Telefon: 010 - 510 00 00 (mån-fre 08-19, helger 10-14)
Information till befintliga lägenhetsinnehavare
Är du idag ansluten via en annan bredbandsleverantör i fibernätet måste du först säga upp denna innan Bahnhof kan aktivera sin tjänst. Några dagar innan ditt befintliga bredbandsabonnemang slutar fungera är det bra om du kontaktar Bahnhof så att de kan aktivera sin tjänst. På så vis undviker du onödiga avbrott i din anslutning.
Ska du flytta?
Det är viktigt att du kontaktar Bahnhof och informerar om när du ska flytta så att de kan lägga in en uppsägning på din Internettjänst och samtidigt göra det möjligt för den nya lägenhetsinnehavaren att aktivera ett nytt abonnemang.
Information till nyinflyttade
Är du nyinflyttad och vill få tillgång till bredband via Bahnhof måste du kontakta Bahnhofs kundservice. Berätta att du är nyinflyttad i Brf Eriksfält och vill komma igång med din tjänst så hjälper de dig.