Felanmälan

Här hittar du som medlem information om vart du vänder dig om något är trasig eller inte funderar i din lägenhet eller i fastigheten.

FELANMÄLAN
Om något är trasigt eller inte fungerar i din lägenhet eller i fastigheten ska du göra en felanmälan.
Kom ihåg att du själv ansvarar för en del av underhållet i din lägenhet, mer information om vad som gäller ser du i stadgarna.
 
Felanmälan digitalt i Mitt HSB – här kan du följa ditt ärende.
Logga in på hsb.se/malmo med BankID.
Eller ring 010-442 30 00, välj 1.
 
JOUR
Vid akuta ärende dygnet runt, till exempel vattenläcka
ring jouren 010-442 30 00, välj 1.
 
 
TVÄTTMASKINER
För felanmälan på maskiner i tvättstugan vänligen maila styrelsen på brf.fladern@tutanota.com.
 
 
 
ÖVRIGA FRÅGOR
För frågor om till exempel renovering, parkering, bredband eller hyra ut i andra hand kan du maila styrelsen på brf.fladern@tutanota.com