Aktiviteter

Pågrund av den rådande situationen vi lever i nu anordnar föreningen inga aktiviteter. Det är för allas säkerhet!

Ullared

Sugen på att fylla upp lagret där hemma, eller vill bara åka bort för dagen? Något vi i föreningen har som gemensamt intresse är Ullared! Vi gillar att shoppa och det kan ju inte bli bättre än att vi alla åker tillsammans. Föreningen hyr en buss där det bara är vi i föreningen som åker med, är du sugen på ta med en vän så går det bra. Kostnaden per person brukar variera mellan 100-200:-. Så gör dig redo för shopping när det är dags!

Bingo

Redo för lite fina priser eller bara vill få känslan att kunna skrika ut BINGO högt? Vi i föreningen brukar anordna bingokvällar, vi möts nere i "Festlokalen" sen spelar vi lite traditonell bingo med lite priser av allt möjligt. Alla är välkomna oavsett vilken ålder!