Kvartersgården

Samlingslokal

Här har vår förening möten och sammankomster.

Lokalen med pentry kan även bokas av föreningens medlemmar utan kostnad. Städning ombesörjs av medlemmen.

Övernattningslägenhet

Pentry med 2 kokplattor o kylskåp. Köksutrustning & porslin samt Matplats för 4 pers. Sovrum med två sängar inklusive täcken & kuddar. (+en extra viksäng i mån av plats)
Sänglinne & handdukar medtas av hyresgästen
Toalett, dusch samt bastu

Internetuppkoppling: Nätverksnamn och lösenord finns på informationstavlan omedelbart innanför dörren.

Husdjur & rökning: vi ber er att inte röka samt avstå från att medföra husdjur i lägenheten.

Städning: Bokande medlem ansvarar för att utrymmena är städade vid avresan.

Bokningsbara nätter: 2 nätter i rad är förbokningsbara, tidigast 30 dagar före ankomst. Möjlighet till förlängning med 3 nätter vid ankomst i mån av plats.

Tillgänglighet: Föreningens medlemmar och deras släktingar och vänner.
Bokningen ska göras av en föreningsmedlem.

Pris: 400 kr per natt. Inbetalas i efterskott till HSB:s plusgirokonto 147512-8. Märk betalningen ”Brf Gässlingen 236” samt ange avsändare (=medlemmens namn).

Bastu

Ej bokningsbar

Bokningsansvarig

Katarina Lundquist tel 070-211 44 10 eller e-post katarina.lundquist@telia.com
Nyckel till lägenheten hämtas och lämnas hos Katarina enligt överenskommelse. OBS! Bokningen gäller först när du fått bekräftelse på den.

TV bild.JPG