Kom ihåg att du själv ansvarar för en del av underhållet i din lägenhet enligt stadgarna.
Felanmälan för göras som vanligt, men vi säkerställer att det är Covid-säkert innan vi går in i lägenheterna, vi går inte in om det finns symptom hos de boende.
Felanmäl digitalt på Mitt HSB, där kan du följa ärendet.
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in med BankID eller lösenord.
Problem att logga in? Fyll i formuläret på hsb.se/malmo/felanmalan (då kan du inte följa ärendet).
Kontakta HSB Malmös fastighet- och trygghetsjour för akuta ärende dygnet runt på 010-442 30 00, välj 1.
Du kopplas automatiskt vidare till Securitas som kommer ut till fastigheten vid behov. Akuta ärende är till exempel inbrottsskador, vattenläckor, krossade fönster eller hög musik.
Om det är fara för liv, ring alltid 112.
Här hittar du kontaktuppgifter till våra leverantörer.
Vid fel eller stopp på hiss, kontakta Kone på 0771-50 00 00.