Senast den 30 november ska följande mejlas till johanna.sallhag@hsb.se:
- Kvitto på inbetalning av resterande insats och eventuella tillval
- Foto/kopia av legitimation på den som kommer och hämtar nycklarna
- I ämnesraden på mejlet anger du HSBs LÄGENHETSNUMMER och NAMN
Vid nyckelutlämning:
- Vi har enbart frisk och symptomfri personal på plats. Och vi kräver detsamma av dig.
- Ingen köbildning, vi har två separata platser för att hämta nycklarna, i styrelserummet med ingång från Spårvägen samt i lokalen ut mot Industrigatan. Här kan du se vilken plats du hämtar dina nycklar.
- Endast en från respektive lägenhet hämtar nycklar, vi på HSB har också bara en representant i respektive lokal.
- Vi har stämt av inbetalning innan mötet. När vi ses är det enbart nycklarna som kvitteras.
- Grattis till din nya bostad!
Efter nyckelutlämning:
- All info som rör bostaden och bostadsrättsföreningen kommer att finnas här på hemsidan. Vi på HSB finns också tillgängliga att bistå med information om något saknas.
- Visa omtanke till varandra. Under inflyttning är det mycket folk i rörelse i trapphusen och på gården. Håll avstånd och dela inte hiss med varandra.
- Felanmälningar. Upplever du ett fel i din bostad är det viktigt att du lämnar en felanmälan. Med rådande pandemi åtgärdas i nuläget endast fel av akut karaktär, till exempel om toaletten läcker vatten.
- Installationshjälp av TV/tele/bredband. Behöver du hjälp ska du i första hand kontakta Telenors kundtjänst.