Ingår i månadsavgiften
Felanmälan
Bostadsrättsföreningen är genom avtal ansluten till HSB BoService.
Om du har fel på porttelefonen, stopp i avloppet kan du göra felanmälan via HSB portalen https://malmo.hsbportalen.se/MinaSidor/Sidor/Felanmälan
För närmare information om vilka reparationer som åligger lägenhetsinnehavaren och vilka som ingår i gemensam drift kan du studera HSBs hemsida, eller filen ”Vem ska underhålla bostadsrätten” Grundregeln är att bostadsrättsinnehavaren står för underhåll i lägenheten, medan föreningen står för gemensamma utrymmen.
www.hsb.se/bokunskap
040-661 01 65
Det går också bra att skicka ett mail till felanmalan@malmo.hsb.se
Om du skickar ett mail var tydlig med:
Om någon av våra hissar har fastnat eller på annat sätt inte är i drift sker felanmälan till Hiss I Skåne,
040-96 25 25.