Om något är trasigt eller inte fungerar som det ska i din lägenhet eller i fastigheten ska du göra en felanmälan. Kom ihåg att du själv ansvarar för en del av underhållet i din lägenhet, mer information om vad som gäller ser du i stadgarna.
Felanmäl digitalt i Mitt HSB – här kan du följa ditt ärende.
Logga in på hsb.se/malmo med BankID.
Eller ring 010-442 30 00, välj 1
Behöver du akut hjälp (exempelvis om det läcker vatten som riskerar översvämning) ringer du 010-442 30 00, välj 1. Ring även jouren vid störningar utanför arbetstid.
Du har väl inte missat att du kan få din avgiftsavi digitalt? Det är både bra för miljön och smidigt för dig. Läs mer på hsb.se/malmo/avgiftsavi. Dessutom hittar du alltid dina avier digitalt i Mitt HSB.
Här på hemsidan finner du information och senaste nytt. Du kan även kontakta förvaltare Linnea Råbratt och Hanna Tomasson på odlaren.forvaltningmalmo@hsb.se eller telefon 010-442 30 00.
Observera att telefonnumret går till kundsupporten. De lägger ett ärende till förvaltaren som därefter kontaktar dig.
Kontaktuppgifter kan du alltid finna under Kontakt.
Vi ser fram emot att fortsätta utveckla bostadsrättsföreningen tillsammans med er!
Bästa hälsningar,
HSB Malmö