Du har automatiskt ett användarkonto. Logga in genom att trycka uppe i högra hörnet här på hemsidan där det står "Logga in", använd bankID eller lösenord.
Felanmäl digitalt på Mitt HSB, där kan du följa ärendet.
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in med BankID eller lösenord.
Problem att logga in? Fyll i formuläret på hsb.se/malmo/felanmalan (då kan du inte följa ärendet).
Ring trygghetsjouren för akuta ärende dygnet runt, 010-442 30 00, välj 1. Det är det viktigt att ringa in till HSB Malmö, oavsett om det är dag- eller kvällstid. Inträffar ditt ärende på kvällar eller helger kopplas ditt samtal automatiskt till Fastighet- och trygghetsjouren.
Du lägger ett ärende till fastighetsskötaren via felanmälan i Mitt HSB.
Så här kontaktar du fastighetsskötaren.
Ownit är leverantör för TV och bredband, är det något som inte fungerar med bredbandet ska du höra av dig direkt till dem, tel. 08-5250 73 00.
Vid fel eller stopp på hiss, kontakta ALT hiss på tel. 010-205 00 50 eller mejl info@althiss.se
Upptäcker du skadedjur i din lägenhet ska du kontakta Anticimex som föreningen via Länsförsäkringar har avtal med. Du når Anticimex på tel. 0752-45 10 00.
Du är välkommen att kontakta förvaltaren, men se gärna om du hittar svaret på din fråga här på hemsidan, i Mitt HSB eller på HSB Malmös hemsida först.
Förvaltaren nås lättast via kontaktformuläret här nedan. Ärenden hanteras kontinuerligt och du får svar så snart som möjligt (vardag kl. 8-16).
Du kan också ring till HSB Malmös kundsupport som lämnar ett ärende till förvaltaren som därefter kontaktar dig. Se telefonnummer och öppettider till HSB Malmö här.
Brf Sjöbjörnen Malmö
Turning Torso
201 24 Malmö