Hur gör jag en felanmälan?
Du felanmäler enklast på Mitt HSB. Är det ett akut fel som brådskar ska du alltid ringa jouren.
Så här felanmäler du.
Jag behöver en ny tagg, vem kontaktar jag?
Du lägger ett ärende till fastighetsskötaren via felanmälan i Mitt HSB.
Så här kontaktar du fastighetsskötaren.
Hur gör jag för att få en parkeringsplats?
Du ställer dig i kö i Mitt HSB.
Läs mer om hur du gör här.
Får jag hyra ut min lägenhet?
Om du vill hyra ut din lägenhet måste du ha tillstånd av föreningen.
Här kan du läsa mer om hur du hyr ut i andrahand.
Var hittar jag mina avier?
Dina avier finns alltid på Mitt HSB.
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar här in här med BankID eller lösenord.
Kan jag få min avi digitalt?
Ja, du kan välja e-faktura, Kivra, E-postfaktura och autogiro.
Så här enkelt får du digital avi.
Vad betyder IMD?
Föreningen har IMD. Det innebär att förbruktningen av el och vatten mäts i varje lägenhet. Du som boende betalar för din egen förbrukning
Läs mer om IMD här.