Kontakt

Det är en hel del personer som jobbar för att föreningen ska fungera på bästa sätt. Förhoppningsvis finns det du söker här på hemsidan eller i Mitt HSB. Här nedan är vanliga frågor och svar.

Vanliga frågor och svar

Hur gör jag en felanmälan?
Du felanmäler enklast genom att skicka ett meddelande till styrelsen via kontaktformuläret nedan. Är det ett akut fel som brådskar i huset ska du alltid ringa jouren.

Hur gör jag för att få en parkeringsplats?
Du kontaktar styrelsen. 

Hur bokar jag tvättid?
Du bokar enkelt en tvättid utanför tvättstugan i källaren i trappa D.

Får jag hyra ut min lägenhet?
Om du vill hyra ut din lägenhet måste du ha tillstånd av föreningen.
Här kan du läsa mer om hur du hyr ut i andrahand.

Avier och avgift

Var hittar jag mina avier?
Dina avier finns alltid på Mitt HSB. 
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in med BankID eller lösenord.

Kan jag få min avi digitalt?
Ja, du kan välja e-faktura, Kivra, E-postfaktura och autogiro.
Så här enkelt får du digital avi.

Kontakta styrelsen

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer med svar så fort som möjligt.

Vänliga hälsningar Styrelsen