För att göra en felanmälan eller rapportera en nödsituation, kontakta Kone på:
Tel: 0771-50 00 00 (knappval 1). Öppet dygnet runt.
E-post: felanmalan@kone.com (vid fall som inte är brådskande).
Där måste du ange vad problemet samt ditt telefonnummer de använder som referens.
Om det är problem med någon av maskinerna – gör en felanmälan till Bengtssons Tvättmaskinservice via formuläret på deras hemsida eller ring 046-540 02 40.
Lämna felkoden från maskinens display. Sätt gärna upp en lapp på maskinen och meddela styrelsen.
Om det inte visas någon felkod – avvakta med felanmälan och kontakta istället styrelsen.
Om ditt ärendet gäller teknisk support, kontakta Tele2:s kundservice via telefon på 90 222.
För support, kontakta Ownits kundservice.
Om du upptäcker ett fel i fastigheten, t.ex. att en lampa inte lyser, kan du felanmäla detta till Hagtorn Fastighetsservice via formuläret på deras hemsida.
Vid problem med skadedjur i din lägenhet, kontakta Anticimex. Meddela även styrelsen om problemet.
Vid problem med din tagg så mejla oss: kontakt@tapperheten5.se