Felanmälan och övriga ärenden hanteras av Ögonlockets fastighetsförvaltning.
040-93 81 43
Telefonväxel
För att skapa en felanmälan, ställa en fråga, eller bli uppringd, tryck 1.
För akuta ärenden, som sprutande vatten eller strömavbrott, tryck 2.
Det går även att felanmäla via e-post; fel@ogonlocket.se
Knappval 1.
Gällande fel i er lägenhet, i fastigheterna inklusive källare, tvättstuga, miljöhus och i utemilljön:
Gällande övriga ärenden exempelvis uthyrning av parkering, namnbyte, tagg- och nycklar eller bokning av tillsyn
Tala in ditt namn, adress och lägenhetsnummer. Beskriv sedan ditt ärende.
Vid behov kommer vi att ringa upp dig på det nummer du använt vid anmälan.
Kopplas till röstbrevlåda.
Knappval 2.
Vänligen notera att om du ringer med hemligt nummer, eller vi bedömer ditt ärende som icke akut, kommer vi inte att behandla ditt samtal.
Kopplas till växeln.
Mellan 16:00 - 07:00, samt helgdagar är Knappval 2 vidarekopplad till Securitas jour istället för växeln.