Oavsett om du väljer att låta oss ta hand om hela er fastighetsförvaltning eller skräddarsy en lösning kan du vara säker på att ni får tjänster som gör både vardagen enklare och boendet tryggare.
När det handlar om mer långsiktiga åtgärder, som att lägga upp underhållsplaner, projektleda större renoveringar eller se över brandskyddet, kan du dra nytta av våra erfarna medarbetare.
Med hjälp av vår tekniska förvaltning får ni tillgång till all den professionella kompetens och tekniska service ni behöver för att vårda och utveckla er fastighet.
Som fastighetsägare ansvarar en brf för att gällande lagar följs – så kallad egenkontroll. Vi hjälper er att sköta kontroller och besiktningar och att se till så er förenings fastighet uppfyller lagar och myndighetskrav. Vi kan även se till att ni har rätt avtal och att leverantörer uppfyller sina uppdrag.
Förutom att ni kan få hjälp med bygg- och anläggningsarbeten, underhåll och underhållsplaner, kan vi hjälpa er med allt från fatta beslut vid stora frågor som stambyte eller relining till att se till så att er förening minskar klimatpåverkan och sänker driftkostnaderna.
Tillsammans med er tittar vi på era behov av teknisk förvaltning och hjälper er att hitta den bästa lösningen för er fastighet.
Välkommen till oss även om ni inte är medlemmar i HSB!
Fyll i ett kontaktformulär och få en offert på tjänster inom teknisk förvaltning.