Vi ber er att fortsatt kontakta oss om ni eller någon i hemmet skulle uppvisa symtom inför ett bokat möte.
Vi utför driftsarbeten gällande exempelvis undercentraler, där ingen personkontakt sker, som vanligt.
Om tillsyn i lägenheter måste göras hanteras den av förvaltaren/vicevärden själv, utan att köpare och säljare medverkar (eventuellt endast ihop med mäklaren efter överenskommelse).
Vi följer de bestämda öppettiderna, men finns inte fysiskt på plats utan arbetar på distans via e-post och telefon. För önskemål om till exempel nycklar/taggar så kontakta oss så löser vi givetvis det.
Om du har frågor eller funderingar så finns vi här för dig. Alla kommunikationskanaler är öppna som vanligt. Vi skickar kontinuerligt ut nyhetsbrev via e-post till våra hyresgäster, styrelseledamöter i HSB Malmö-bostadsrättsföreningar samt kunder.
Önskar du juridisk rådgivning? För dig som är förtroendevald i en bostadsrättsförening är våra jurister redo att svara på frågor, se kontaktuppgifter till juristerna här.
För allmänna frågor, vänligen kontakta våra kolleger i kundsupporten på info.malmo@hsb.se eller telefon 010-442 30 00.
Med anledning av situationen kan det ta längre tid än vanligt att utföra de dagliga arbetsuppgifterna. Vi tackar för din förståelse och vill även rikta ett stort tack för att vi hjälps åt i denna tid!