HSB Hovslagaren i Mölndal har tillsammans med Telenor sytt samman ett kraftullt paket för de boende där Bredband 250/100 Mbit/s ingår samt fast telefoni för den som vill.
OBS! Ni behöver inte beställa ny TV-box samt modem/router. Detta finns färdiginstallerat på plats vid tillträde.
Hur aktiverar jag mitt utbud?
Ta kontakt med Kundtjänst på 0770 -777 000, ni når dem varje dag 08-22, samma dag ni tillträder eller senare. Vid nyproduktion går det inte att aktivera sitt utbud tidigare, detsamma gäller beställning/ uppgradering utav utbud och tjänster. Knappval 2 (befintlig kund) skall användas då avtal mellan HSB Hovslagaren och Bredbandsbolaget finns att nyttja.
Hur uppgraderar jag?
Om du som boende vill uppgradera din hastighet, teckna fler TV-tjänster gör du detta via vår kundtjänst 08-22 på 0770 777 000.
Kan jag behålla mitt nuvarande fastnätsnummer?
Självklart kan du det. Ni tar kontakt med kundtjänst och begär om en ”nummerflytt” ifrån er nuvarande operatör. Observera att det måste vara samma personnummer som står på ditt nuvarande fastnätsnummer för att nummerflytt skall gå igenom. Detta tar normalt mellan 3-5 veckor vid nyproduktion, under tiden kan ni få ett tillfälligt fastnätsnummer om så önskas.