Om något går sönder i din bostad eller i ett gemensamt utrymme (t.ex. tvättstuga eller förråd) kan du göra en felanmälan till HSB Mölndal – antingen digitalt eller via telefon. Det gäller även felanmälan för samfälligheten och garageporten.
Digitalt: hsb.se/molndal/felanmalan
Telefon: 031-776 84 00 (öppet måndag till fredag klockan 9–15, lunchstängt kl. 12–13)
Om det uppstår något akut fel efter kontorstid (kl. 15–09) ringer du till Securitas på 010 470 53 01. Med akuta fel menas till exempel:
Felanmälan för vitvaror gör du direkt till leverantören Electrolux på 031-51 31 10 eller 0771 76 76 76. Ange namnet på bostadsrättsföreningen och produktnummer på din vitvara (se etikett på produkten).
Felanmälan för tv, bredband och telefoni gör du till Com Hem på 90 222.
Felanmälan gällande hiss gör du till Schindler hiss på 020-31 33 33.
Du är alltid välkommen att kontakta HSB Mölndal om du har frågor om exempelvis:
E-post: info.molndal@hsb.se
Telefon: 031-776 84 00